Translate

11 Temmuz 2012 Çarşamba

hoppala yavrum yaz geldi

canlarım ciğerlerim ;

uzun bir aradan sonra tekrar merhaba , biraz tatil yaptım kafamı dinledim. dinlendim. süper geldi doğrusu canımı bişey sıkmadı ve anladım ki benim bütün sıkıntım aslında iş yerindeymiş? hayatımızın en uzun zamanlarını geçirdiğimiz ve benim genellikle sadece işimi yapayım gideyim kimse de bulaşmasın dediğim yer olan "iş yeri" nasıl bir karın ağrısıymış.  eskiden iletişimi güçlü dışa dönük vs. biriydim  özel hayatımda hala öyleyim. ancak iş yerinde bu mümkün gözükmüyor.  herkes gözünü oymak için hazır :) bu kadar düşmanı nasıl kazandım onu da bilmiyorum gerçi.


hayatta herşey bir rol . rolünü iyi oynayan oscarı götürüyor. daha iyi rollerde oynuyor. benim gibi görünmez olmaya çalıştıkça da gözlerine batıyorsun. sanki görünmezlik iksiri içmişsin ama herkes seni görüyor da çaktırmıyor gibi arkadan ulan olum şeklinde devam. ama sen görünmez olduğunu sanıyorsun safça.:))
velhasılı kelam iletişimsiz oldum çıktım. ben böyle değilidim. sonradan oldum.oooo o yeah. veya bu şekilde deve kuşu gibi .



bu arada kullanmış olduğum ağır migren ilaçlarını bıraktım. Topamax canıma okuyordu resmen kişilik değiştirmiştim. bırakmak zordu beyin gücü ile halletim. artık ihtiyacım yok sana diye düşündüm ve sonuçlar süper.  kısa süreli bir magnezyum takviyesi yapıyorum eczacımın tavsiyesi ile gayette iyi oldu plasebo etkisi de olabilir bilemedim. bildirin.  topamaxı bırakmamla beraber kilo aldım 3 kilo civarı hemen dukan rejimi yaptım ve sonuç :) 1 kilo aldım yupppiii. bunda süt ve süt ürünlerine, mayalı yiyecek ve içeceklere olan gıda intoleransımın payı olduğunu düşünüyorum. zira kuralı kuralına yaptım diyeti.

şu an düşündüğim ise saldım çayıra mevlam kayıra tekniği bu da işe yaramazsa ki yarayacağını düşünüyorum ne istersem yiyeceğim bi sınırlama yok böylece beyin kendisi istemeyecek. yasakken herşeyi yemek istiyorsun en iyisi yasak koymamak. saldım çayıra yani :) gerisi mevlama kalmış. amin?

veee dedikodumu yapanlar arkamdan konuşanlar : )))) hay allah  konuşacak güzel bir konu bulmuşsunuz bence aynen devam anca konuşursunuz yanıma yaklaşamazsınız hede hödö  küçük dağları falan ben yarattım ( te alaaaam ) duymak istediğiniz buydu ya diyeyim de  vicdan yapmayın hakkaten dediğiniz kadar burnum havada uvvv çok feci. bi insan olun lan?

Saylıcakla ,





Hiç yorum yok: