Translate

17 Ocak 2012 Salı

Karlar düşerrr düşer düşer kıkırdarım nihihihio



Yahu bir insan evladı kar yağdı diye bu hale gelir mi ? yüzünde güller açar mı ? kaç günlerdir tacizci pis müdürüme giydirirken kabuslar görürken gökyüzünden yağan bu pambuklar yerleri dolduran bu bembeyaz örtü bu kadar mı mutlu eder yukarda gördüğünüz sırıtan ağzı kulaklarında kızcağızı ? evet evet evet . evli GADINIM ulu orta abuk sabuk pozlar verdim sırf bu içimdeki çocuktan bi durmadı yerinde debelendi durdu yahu altu üstü kar? beyaz olmasaydı da başka renk olsaydı yine aynı tepkiyi verir miydik insoğlu olarak?  o da ayrı bir araştırmanın , maceranın konusu tabikula ama ben pek bi debdebeliydim ihihihi.
Biri beni durdursuuuun bile demedim. ulen durduranı tepiklerim dedim hattasında trilaylayli trilaylayli şeklinde karlar arasında bütün sıkıntılarımı serpiştirdim karlar arasına kimse bulamasın kimseye dert olmasınlar diye de iyice örttüm üstünü.  gözünü sevdiğiminin bembeyaz örtü tertemiz akpak etti herşeyi temizledi  içimi.

Artiztik pozlar vermedim de değil romantik insanım hisli insanım .ahanda.




Ps: fotolar Hidiv kasrı bu arada yaşlı bir teyzecik vardı yürüyüş yapıyordu yemin ederim kendimden utandım. ne kadar tembelim en sevdiğim ikinci hayvanın koala olmasına şaşmamak lazım?  ayrıca bu bir moda çekimi değildir kesinlikle değildir. kar çekimi. don(!) suz geceler sevgili dostlarım.???

Hiç yorum yok: