Translate

2 Kasım 2012 Cuma

uyuyan kedi uyansın artık ve oynasın.






Değişim, Dönüşüm, Başkalaşım bir nevi neydik ne olduk ?

hakkikatten neydik ? Ne oluyoruz?  bi tıkanıklık var dimağım kurudu sanki ve yazamıyorum artık. çok mu birikmedi? canımı sıkan bişey yok da güllük gülistanlık mı herşey ? çok mu sıradanlaştım. değişmek iyi ama başladığın ve vardığın nokta önemli sanki. ve ruhunu beslenmezsen sen farketmeden ölüveriyor. İzin vermezsen soluk almasına.

Değişim; değiştim gibi geliyor olgunluk da diyebilirz belki ama benim değişimim geriye doğru oldu sanki. ruhumu besleyen ne varsa hepsininden koptum. belki farkedemediğim derin bir depresyondu geçirdiğim.

Dönüşüm , muhteşem olacak ulen ? değil tabiki dönüş-tüm ! başka bir kadına. bu sabah bu kadın ben değilim dedim misal dank etti bişeyler.

Başkalaşım, başkaydı önceliklerim istediklerim ve bambaşka şuan.


Farkındayım ama aklımda hep bi uyuyasım var. (depresyon devam? ) bi yorgunluk var bir de  gidesim uzaklaşasım var  tebdili mekanda ferahlık vardır dusturundan yola çıkarak. sıkıldım çok. nefes yok sanki buralarda.


bir tek ben değilim değişen çevremde "anne" olduktan sonra bir garip hallere giren arkadaşlarım da oldu. sanırım bebek sahibi olmak bir şartmış. hakikatten şart mı ?  doğurmazsam sizinle arkadaş olamaz mıyım artık? eskiden bu evlilik ile aynıydı. evli arkdaşlar bi değişim geçirip bekarlarla görüşmüyordu. hepsinin sebep - sonuç ilişkileri farklı tabe. bu bebek olayı kafamı kurcalıyor uzun zamandır. "ay harika bişey bilseydim daha önce yapardım" demek için sırf. ya da "anne olunca anlarsın?"

benim kaybettiğim kaçırdığım şeyler var. doğru ama henüz aklımı kaçırmadım. kaçırınca doğuracağım bende .

ÖYF.




ayrıca (bir oğlum bir kızım var benimde?) anlıyorum yani sizi ?


ne kadar çok soru işareti oldu bu yazıda sanki cevap verecekmişsiniz gibi  :p peh.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inaction is a weapon of mass destruction.