Translate

11 Ocak 2012 Çarşamba

Davut ! bi s.tır git rica edeceğim.



Davut nam-ı diğer yeşilçamın kötü adamı ulen nedir bizimle alıp veremediği ? hepimizin hayatında davutlar kol geziyor. ve filmlerin dizilerin ve bize öğretilenlerin aksine gerçek hayatta bu davutlar kazanıyor mınake. yetmiyor yedikleri bitmiyor sömürdükleri , çaldıkları (hayatlarımız , zamanımız, paramız, sizin canınızı yakan neyse bu virgüllerin ardında o olsun)


ulen hep mi kötüler kazanacak. ne zaman "ya iyiler erkenden ölüyor " ,  "allah sevdiklerini yanına erkenden  alıyor bak"  züğürt tesellilerinin arkasına saklanmayacağız. ne yapacağız bu davutlara. ilahi adetlet neden burda tecelli etmiyor. biliyorum öbür dünyada cayır cayır yanacak totoları belki de çok çekiyorlar burdaki hayatlarında da iş hayatlarında mutlularsa özel hayatlarında mutsuz çoğu . ya da aksi. ama bu davutlar bizim hayatımızı ceheneme çeviyor be kardeşim.



şimdi ne oldu da böyle davutlara giydiriyorsun diyeceksin yandım birkaç davutun elinden. hatta miras olarak bıraktım ölürsem kabir taşıma yazılacak. yazılacak da ne olacak. di mi ? pasiflora içimmm ben ulen isme bak pasif ? içmem . bildiğiniz iyi bir psikolog var mı ? harbici ??

ps: bugün şirkette mırıldandığım şarkının dizeleri sevgili müdürüme hitaben bkz. allah belanı versiiin allah seni kahretsin. bana gelen sana gelsinnnnnnnnnnnn. (bela okumuyorum? şarkı bu şarkı ) nioahahaha kötüyüm ben kötüyümmmmm . değilim len değilim. mınake.

Hiç yorum yok: