Translate

12 Kasım 2012 Pazartesi

Здравствуйте, мои дорогие русские друзья









Melebaaa Rusdaşlarım :) yani Здравствуйте, мои дорогие русские друзья  

dumurlardan dumur beğendim kendime son yazmış olduğum blog ile Rusya dan bir kısım arkdaşların pek ilgisini çekmişim. yani inanamıyorum sanırım koyduğum fotolara geliyorlar? o yzüden deneme yanılma olarak bu alakasız resimleri koyuyorum du bakali ne olacak ?

Yani düşünsenize vatanınızda nereye dönseniz envai çeşit güzeller güzeli akıllı "en güzel ırk" dediğimiz Rus kızları varken ulen olum dellendiniz mi de benim bloguma saldırdınız.  Nebçim fotolarmış nebçim blogmuş kuş uçmaz kervan geçmez blogum Rusyada popüler pes. oha yüh diyorum. bunları rusçaya çevirtmedim.

Azcık kafam dağılsın azıcık da beni sinir edenlere giydirirm diye yazmaya başladığım bu blogun kalkıp Rusyadan bu şekil bir ilgiye maruz kalacağını tahmin bile edemezdim. diyorum ya Dumur oldum. :))

ama hakikaten merak ediyorum. bakalım bu entry ne kadar hit alacak :)

Dediğim gibi bu bir deneme entrysi .




Sevgiler

Saygılar

davay davay dükkanının önünü kapamayın bakiim?




Hiç yorum yok: