Translate

6 Mart 2012 Salı

zurna zırt dedi bende !






Empati veya eşduyum, bir başkasının duyguları, içinde bulunduğu durum ya da davranışlarındaki motivasyonu anlamak ve içselleştirmek demektir. Kendi duygularını başka nesnelere yansıtmak anlamında da kullanılır.

Empatik  ne komik sıfat aslında. Ama çok ağır be ağbilerim ablalarım. ben sıkıldım bu meretten. bırakmak istiyorum nasıl bırakılır bileniniz var mı ? bırakanınız ? yoruldum. son zamanlarda yorgunluk bitkinlik uykusuzluk öksürük yapmaya başladı? bırakmaya çalışıyorum. azar azar mı bıraksam? birden? Empati. Öf. ne menem bişey. kurtulamıyorsun. ilk ne zaman başladım acaba?  genetiğimde mi vardı ? sonradan mı oldu? sonradansa bırakması kolay derler. malum sonradan kazanılan alışkanlıklar bırakılır kanunu.




Empati yapmak başta insana yarar sağlıyor ama diğer insanoğlu empatik insanı görünce kurbanı belirliyor hemen kolay hedef . bence otostopçu katillerinde kurbanları hep empatik zavallılar oluyor  düşünce şu oluyor bkz. zavallı burda araba bulamaz alayım şunu, zavallı bu soğukta araba bulamaz üşümüştür gariban alayım şunu, bu sıcağın alnında ah garibim vb. örnekler çoğaltılabilir. sonuçta empatik kurban ölü bulunur bence : )))



hayatımın empatikliğinden sıkılma dönemindeyim anlamış olduğunuz üzre. genetik kodumsa silinmesini. sonradan kazandığımsa bi zahmet s.tir olup gitmesini rica ediyorum .kendisi ziyadesiyle can sıkmakta. Bana ne karşı taraf ne düşünüyormuş mınake. kendimi karşı tarafın yerine koyacakmışım da bilmem neymiş. Koymuyorum bundan kelli. istifa ediyorum. Bıraktım. Kendimin yerine koydum. Ben haklıyım ben tatlıyım ben ballıyım. Ben herşeyim. ohhh benim canım tatlı. Önce ben anasını satiim. Yeter uleynnnnnnnn. ? çok mu kaçtı ? oldu mu dersiniz bıraktım mı ? gitti mi ?

Pis empati git burdan? (yeğenim ömer stayla kendisi 2,5 yaşında)

Hiç yorum yok: